BIENVENIDOS A MI BLOG!

Si has entrat al meu blog , primer de tot em cal donar-te les gràcies pel temps de la teva visita que sigui poc o molt és sempre car i excel.lent. Així doncs seré breu :
El contingut d´aquest blog és :
1. Professional Informatiu Gràfic i Divulgatiu.
2. La resta serà un regal.
Per descomptat serà un plaer posar-me en contacte amb tu sempre que ho desitgem.
Per conèixer una mica més del meu CV, et convido a entrar a la meva pàgina enriclopezserrano.jimdo.com.
G.B.

Enric López Serrano
enriclopezserrano.jimdo.com
E-mail: enriclopezserrano@gmail.com
Tel: 647 409 360

martes, 30 de agosto de 2011

voltes i troballes

Sempre
el meu príncep! ...blau? Li vam posar Borg de nom i és Maltès , com el Curt.

Teatre a Gozo




Cracòvia té a Copernicus sota terra







Teatre Nacional Polac













1 comentario:

  1. Així que t'has sumat als blocaires del món real!!! Que bé... així podré veure't... M'apunto això que dius al començament, que podrem parlar quan JO vulgui!
    Guapo, que penso molt en tu...
    Un petó beeeeeeeeen cast i profund.

    ResponderEliminar